آموزش طراحی لوگو

در این قسمت شما با نحوه مناسب طراحی لوگو با سئو عالی برخوردار خواهید شد .

آموزش طراحی لوگو

در این قسمت شما با نحوه مناسب طراحی لوگو با سئو عالی برخوردار خواهید شد .

  • ۰
  • ۰

4- (اضافی) تغییرات مختلفی را ارائه دهیدبا آموزش طراحی لوگو
سفینه فضایی
spacemms.jpg
2000 × 500 296 KB

من فقط می خواستم این را ذکر کنم زیرا این می تواند مفید باشد و من همیشه نسخه های مختلفی از آرم را برای اهداف مختلف به مشتری های خود ارائه می دهم. این می تواند برای شما نیز مفید باشد! شاید حداقل شما باید یک نسخه از بردار و نسخه ساخت یافته داشته باشید. انواع اهداف کاملاً توضیحی است زیرا شما تصمیم می گیرید که چگونه و کجا آنها را اعمال خواهید کرد.
~

در طراحی و طرز فکر شما در مورد این همه چیز بیشتر از تولید واقعی آن وجود دارد. این همان چیزی است که شما به طور کلی برای یادگیری و مطالعه نیاز دارید. از آنجا که حتی وقتی می دانید که چگونه جلوه ها و جزئیات خاص ساخته می شوند ، هنوز نمی توانید یک آرم مناسب برای بازی خود ایجاد کنید زیرا به طور ناکارآمد مهارت ها و منابع خود را به کار برده اید.

اما اگر ایده ای برای طراحی لوگوی بازی ندارید اما نمی دانید که چگونه ساختارها و جزئیات اصلی ساخته می شوند ، موارد زیر یک آموزش واقعی برای انجام فقط آن ها خواهد بود! در مورد تایپوگرافی متون بحث خواهیم کرد ، تا بتوانید آنها را به صورت سه بعدی بسازید ، تا زمانی که آنرا با صفحه پس زمینه به پایان برسانید تا بتوانید خود را با یک آرم بازی سه بعدی با کیفیت داشته باشید. می تواند یک شروع باشد و امیدوارم از اینجا چیزهای زیادی بیاموزید.

ساخت نکات و ترفندها
این ممکن است چیزی باشد که شما انتظار دیدن هاها را دارید. اینها بعضی از تکنیک های اولیه هستند که من برای ساختن متن های مناسب به من و ایجاد 3D به نظر می رسم وقتی شروع به تهیه آرم می کنم ، با زمینه ها و جزئیات بیشتر برای یک ساختار اساسی. برخی از این تکنیک ها توسط من ساخته نشده اند و من آنها را از سایر هنرمندان مورد مطالعه قرار دادم زیرا جزئیات مفیدی برای طرح های خاص بودند.

توجه: به یاد داشته باشید ، فقط انجام هر یک از این تکنیک ها باعث نمی شود که آرم شما فوراً خوب به نظر برسد. اینها فقط بخش های اساسی ترکیب ساختار آرم هستند. مهم است بدانید که کدام یک از این سازه های پایه به بهترین وجه در طراحی شما متناسب است.

و فقط به ذکر چند تنظیمات بعد ، من همیشه برای نرم افزارهای ویرایش خود آماده هستم. Ai و Ps هر دو دارای ابعاد 20 "x13" در 300dpi (6000x3900 پیکسل) هستند. بنابراین می توانم حتی کوچکترین جزئیات لازم را اعمال کنم. به غیر از این ، اندازه همچنین رزولوشن 4k برای مشتریان من آماده خواهد بود و قادر به چاپ فیزیکی با کیفیت بالا است.

تایپوگرافی
تایپ کنید
typ.jpg
2000 × 500 74.3 KB

ما در اینجا در مورد ترکیب ساختار خوب صحبت می کنیم و تایپوگرافی در هنگام رسیدن به آن واقعاً مهم است! تایپوگرافی به ترتیب ترتیب متن ها و نه سبک متون اشاره دارد. و هنگامی که این کار به درستی انجام شود ، متون شما جزئیاتی از خود را ایجاد می کنند که به خوبی در طراحی لوگو به طور کلی تعریف می کنند. حتی بهتر ، متون ممکن است از تمام جزئیات و جلوه های اضافی جدا شوند ، و همچنان به نظر خوب می رسند.
انواع مختلفی از ترتیبات وجود دارد و امکانات بی حد و مرز است. اما برای این آموزش ، من فقط در مورد چند مورد بحث خواهم کرد و این موارد معمولی است که طراحان برای آرم های بازی خود استفاده می کنند. اطلاعات بیشتر در مورد آن ، این دستورالعملهایی است که طراحان تجسم می کنند تا بدانند که تایپوگرافی آنها برای طراحی مناسب است. این نکات توضیح داده شده به شما در راهنمایی در مورد ترتیبات خود کمک می کند.

1. تایپوگرافی متقارن
سیمه
symeh.jpg
2000 × 500 160 KB

ساده است. فقط متن خود را در مرکز تراز کنید و باید این ترفند را انجام داد. من این فاکتور را گنجانده ام زیرا داشتن یک تراز متقارن نیز به این معنی است که متن های شما حاوی توده بصری مساوی در دو طرف آن هستند. همه چیز متعادل است. به این معناست که شما متوجه سوء تفاهم نخواهید شد زیرا انجام این کار قبلاً حس خوبی را به عنوان لوگوی بازی ایجاد می کند.
2. شکل به عنوان راهنما
شکل
شکل.png
2000 × 500 76.9 KB

این چیزی است که من معمولاً هنگام تنظیم متن های خود به آن فکر می کنم. علاوه بر این ، فکر کردن در مورد دستورالعمل های شکل نیز می تواند شما را در هنگام ساختن آرم به طور کلی راهنمایی کند. استفاده از شکل به عنوان راهنما بیشتر به ترتیب از پیش تعیین شده برای متن های شما می باشد و بدین ترتیب می دانید که متن های شما به درستی مرتب شده اند. شکل خود ساختار نوع شماست و انجام این کار بر اساس آن ، تصویری غیرممکن از شکل مورد نظر برای شما ایجاد می کند. شکل ها و نمونه های آنها را می توان در زیر مشاهده کرد:
کشتی ها
ships.png
2000 × 150 39.1 KB

Exm
exm.png
2000 × 150 122 KB

https://maktabtv.com/Courses/logo-design/

شما هنگام تهیه نوع خود می توانید از این موارد به عنوان مرجع استفاده کنید. و صحبت از توده متعادل از تایپوگرافی متقارن ، این نوع بیشتر از هر نوع است که هر دو طرف به اندازه متعادل و برابر است. با این وجود ، موازی برنامه کاملاً متعادل نیست ، اگرچه در مورد آرم های بازی هنوز هم بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

  • ۹۸/۰۹/۱۹
  • mh ha

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی