آموزش طراحی لوگو

در این قسمت شما با نحوه مناسب طراحی لوگو با سئو عالی برخوردار خواهید شد .

آموزش طراحی لوگو

در این قسمت شما با نحوه مناسب طراحی لوگو با سئو عالی برخوردار خواهید شد .

  • ۰
  • ۰

همه به یک آرم احتیاج دارند ، و ایجاد Vectr بسیار آسان است. در این آموزش خواهیم دید که چگونه یک آرم ساده ربات اندرویدی ایجاد کنیم. این کار شما را بیش از چند دقیقه و چند شکل طول نمی کشد تا یک فایل گرافیکی بردار خوب به نظر برسید و آموزش طراحی لوگو را با دوستان خود به اشتراک بگذارید :
تحقیقات خود را انجام دهید
اول از همه ، بیایید ببینیم که چگونه آرم واقعی واقعی Android به نظر می رسد ، و نسبت عناصر آن چیست؟ با نگاهی به آن می توانید یک نقشه طراحی بسازید: ابتدا کدام عناصر را ایجاد خواهید کرد و کدام یک از آخرین موارد هستند. همچنین ایده خوبی است که قبل از ورود به Vectr و شروع پروژه خود ، طرح خود را روی کاغذ ترسیم کنید.

مرحله 1: تنظیم فضای کاری خود
اول از همه ، فضای کاری خود را در Vectr تنظیم کنید. بهترین اندازه بوم برای طراحی آرم ها یا 640 px در 640 px یا 1280 px با 1280 px است. این یک فضای کاری مربعی ایجاد می کند ، مناسب برای صادرات و کار با آن راحت است.
مرحله 2: ایجاد Android Head
بیایید با سر Android شروع کنیم. ابتدا یک بیضی و مستطیل بکشید. دو آن لایه را انتخاب کنید و از ابزارهای فضای کاری استفاده کنید تا بیضه را به نصف برش دهید و شکل کاملی را که می خواهیم ایجاد کنیم.

مرحله 3: با بدن ادامه دهید
هنگامی که سر دارید ، به پیش نویس بدن بروید. یک شکل مستطیل گرد ایجاد کرده و مطابق آن را تراز کنید. سپس پاها و دست ها را به ربات اندرویدی خود اضافه کنید :)


آخرین بیت: چشم و گوش
اکنون می توانیم آخرین بیت های طراحی ربات اندرویدی خود را به پایان برسانیم: چشم و گوش؛) برای ایجاد چشم ها و مستطیل های گرد برای گوش ها از elipses استفاده کنید. سپس لایه ها را گروه بندی کنید تا دقیقاً با سایر عناصر طراحی شما هماهنگ شوند.

آموزش تصویری آرم Android را از اینجا مشاهده کنید:

آموزش تصویری ایجاد آرم اندرویدی
تا-دا! لوگوی ربات اندرویدی ما آماده است. می توانید آن را صادر کنید ، یا لینک را مستقیماً برای دوستان خود ارسال کنید.
امیدوارم که از آموزش لذت ببرید! با ما همراه باشید تا به زودی آموزش های بیشتر Vectr را فرا بگیرید. ما خوشحال می شویم از طراحی آرم شما در گروه Vectr Community در Facebook استفاده کنیم.https://maktabtv.com/Courses/logo-design/
شما همچنین دوست دارید صفحه Vectr Facebok را دوست داشته باشید :)

  • ۹۸/۰۹/۱۷
  • mh ha

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی