آموزش طراحی لوگو

در این قسمت شما با نحوه مناسب طراحی لوگو با سئو عالی برخوردار خواهید شد .

آموزش طراحی لوگو

در این قسمت شما با نحوه مناسب طراحی لوگو با سئو عالی برخوردار خواهید شد .

  • ۰
  • ۰


سلام به همه! در این پست ، شما می توانید یک چیز یا دو را در طراحی آرم های بازی شخصی و آموزش طراحی لوگو خود از فرآیندی که هنگام طراحی یک آرم برای بازی های خود می گذرید ، یاد بگیرید. من مدت هاست که در اکثر سال ها طراحی و ساخت آرم های مختلف را می شناسم و سالهای زیادی راجع به طراحی برندینگ چیزهای زیادی را تجربه کردم و یاد گرفتم ، بنابراین می خواهم بخشی از دانش خود را به شما منتقل کنم ، به همراه برخی موارد ضروری. جزئیاتی که باید هنگام طراحی یک آرم از آنها آگاهی داشته باشید و روند کارآمد من را در طراحی چیزهای کاملاً خوب نشان دهید.

برند سازی بازی با یک آرم شاید برای برخی از شما مسئله ای باشد. شاید برخی از شما نتوانید یک هنرمند را برای انجام کار استخدام کنید یا شاید خودتان هم بخواهید این کار را انجام دهید اما فقط نمی دانید از کجا شروع کنید! و قطعاً لازم به ذکر است که هنگام تهیه مواد تبلیغاتی ، یک آرم بازی مهمترین گرافیک است. امیدوارم بعد از خواندن این آموزش بتوانید برای بازی خود آرم خود را طراحی کنید.

- ابزار و نرم افزار
توصیه می کنم فقط از Illustrator و Photoshop استفاده کنید تا بدانید که در مورد پست در مورد چه چیزی صحبت خواهم کرد. اما به معنای طراحی آرم ، در صورت نداشتن هر یک از این دو ، تقریباً می توانید از سایر نرم افزارها استفاده کنید. اینها فقط مبانی هستند ، بنابراین همه چیز بسیار ساده است و به راحتی انجام می شود. گذشته از آن ، به یک مداد و کاغذ نیاز خواهید داشت که بتوانید آرم خود را تهیه کنید.

فرایند طراحی برای آرم شما
طراحی تقریباً بیشتر شبیه یک تفکر و استراتژی شناختی است تا کالبدی و تولید. من می خواهم روشی را که باید در هنگام کار روی آرم ها فکر کنید ، از نحوه ساخت آرم از این که چگونه واقعاً آرم ساخته شده است ، جدا کنم ، قبل از اینکه بتوانیم در ایجاد اشکال و همه چیز دست یابیم ، می خواهم درباره گام به گام خود صحبت کنم روند مرحله ای که من چگونه یک آرم طراحی می کنم و از هر چیزی شروع به کار می کنم و چگونه همه چیز را بر این اساس سازماندهی کردم ، بنابراین تولید آرم به آرامی انجام می شود.

1. تهیه پیش نویس
پریا
fairyworld.jpg
2000 × 500 532 KB

برای شروع ، ممکن است شما یک ایده از آرم خود داشته باشید و می خواهید آن ایده را تا زمانی که به شکل جسمی خود نباشد دقیق نگه دارید. بهترین روش برای انجام آن به روش سنتی است که با کاغذ و مداد رسم آنرا ترسیم می کنید. راحت باش! در این مرحله ، تنها نکته مهمی که باید در اینجا به دست بیاورید این است که ایده خود را با چیزی که فکر می کنید برای بازی و همچنین شکل دادن به سبک متن های شما مناسب باشد ، تنظیم کنید. به پیشرفت های خود توجه داشته باشید ، نقص ها را برجسته کنید ، پیش نویس های بیشتری تهیه کنید و مقایسه کنید که کدام یک از آنها بهترین بازی را نماد آنها می کند. و تا زمانی که یک پیش نویس امیدوارکننده را که دوست دارید مشاهده نکنید ، آماده است تا به طرح آن بروید.
نکته: متون پررنگ برای آرم های بازی بهترین هستند.

2. چیدمان و ویرایش
موارد
ves.jpg
2000 × 500 184 KB

در این قسمت ، متن هایی که به صورت دیجیتالی ارائه شده اند ، خواهید بود. طرح خود را اسکن کنید یا فقط از آن عکس بگیرید و آن را در Illustrator خود پاپ کنید. حتماً از دستورالعمل ها استفاده کنید ، فاصله هر حرف را مساوی داشته باشید و مطابق با طرح ترسیم شده ، طرح بندی کنید. اگرچه معمولاً ، نسخه طرح به اندازه نسخه طراحی شده شما نیست. این به خاطر چشمان شما است که لوگوی خود را متفاوت از نسخه طراحی شده به نسخه طرح آن می بینید و این به این دلیل است که اکنون نقص ها را به وضوح مشاهده می کنید. حتی تا کوچکترین قسمت ها ، وقتی شما را آزار دهد ، چیزی غیر از این بدانید.
این هنگام ویرایش آن قسمت ها است. شما می خواهید این قسمت بی نقص باشد زیرا وقتی ساخت ساختار آرم با رنگ ها ، جلوه ها و همه چیز به وجود می آید همه به این بردار بستگی دارد و باید این بردار را به خوبی و متناسب کنید. بعضی اوقات فقط چند ترفند طول می کشد و بعضی اوقات شما را به نسخه های زیادی می برد تا نسخه مناسب را بدست آورید. ایده آل همیشه صحیح است و هنگام دریافت آن را برای خودتان خواهید دید.

3. ترکیب ساختار
تلخ
bitterswe.jpg
2000 × 500 294 KB

 

https://maktabtv.com/Courses/logo-design/

به یاد داشته باشید ، مهمترین بخش آرم تأکید بر متون و حفظ خوانا بودن آن صرف نظر از چقدر ساده و پیچیده بودن آرم است. هنگام اضافه کردن جزئیات بیش از حد در متن متن مراقب باشید زیرا ممکن است در مقایسه با متن و آرم به طور کلی بیش از حد خسته کننده باشد. همه چیز را متعادل نگه دارید. یک ترکیب خوب همان چیزی است که به آرم یک ویژگی جذاب می بخشد. این از جزئیاتی است که شما به آرم اضافه می کنید ، از نوع جزئیاتی که نشان دهنده بازی است (مانند یک گلوله برای یک بازی تیرانداز ، زمین برای یک بازی ماجراجویی یا جمجمه ها و گنج های یک بازی دزد دریایی). اما چگونه تصمیم می گیرید که چه عناصر بازی را به عنوان یک جزئیات اضافه کنید و چه چیزهایی هستند که نماد بازی شما هستند که از سایر بازی ها بی نظیر است؟
از منظر من به عنوان طراح ، من به سادگی بازی را انجام می دهم یا وقتی از طرف مشتریانم به من نمی گویند چه چیزی را اضافه کنم ، می خواهم از عکسهایی که باید در بازی مشاهده کنم ، چه چیزی را مشاهده کنم من برخی از الهامات را به دست می آورم و الهام بخش مطمئن ترین منبعی است که می توانید هنگام تولید ایده برای آرم ها داشته باشید و تصمیم گیری بهتری را انجام دهید. و برای اینکه به همه چشم انداز دهم وقتی می خواهم یک لوگو را برای خودم طراحی کنم ، همیشه می توانید خود را به آنچه انگیزه شما برای توسعه بازی است برسانید زیرا این تنها

  • ۹۸/۰۹/۱۸
  • mh ha

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی