آموزش طراحی لوگو

در این قسمت شما با نحوه مناسب طراحی لوگو با سئو عالی برخوردار خواهید شد .

آموزش طراحی لوگو

در این قسمت شما با نحوه مناسب طراحی لوگو با سئو عالی برخوردار خواهید شد .

  • ۰
  • ۰

رنگ اشکال خود را تغییر دهید که با آموزش طراحی لوگو این میسر می شود .
این قسمت مشکل دارد ، زمان آن است که گرافیک خود را بسازید ، همیشه می توانید در اینترنت نمادهای بدون مجوز را جستجو کنید ، اما برای این آرم ، ما خودمان این آیکون را می سازیم. ساده ترین راه برای ساخت آیکون استفاده از ابزار قلم است.
برای ایجاد طراحی خود قلم ابزار را انتخاب کنید ، برای استفاده از آن ، باید روی نقطه ای از صفحه خود کلیک کنید و برای اتصال یک خط ، یک کلیک دوم انجام دهید. اگر خط خمیده ای می کشید ، کلیک ماوس خود را نگه دارید و خط خود را بکشید. برای پایان دادن به خط خود ، در حالی که کلید Alt خود را نگه دارید ، بر روی آخرین وکتور خود (مربع های کوچک سفید) کلیک کنید.
دستگاه پخش ویدئو

00:00
00:14


ویدئو: تصویرگر-وکتور-1.mp4

خطوط خود را با کلیک کردن بر روی کلید Alt خود و کشیدن خط خود کپی کنید.
دستگاه پخش ویدئو

00:00
00:08


ویدئو: تصویرگر-وکتور-2.mp4

خط خود را جابجا کنید و با استفاده از انتخاب اطراف آن ، جهت گیری آن را تغییر دهید.
انتقال یک خط در Adobe Illustrator
تا زمانی که شکل های دلخواه را بدست آورید ، خطوطی درست کرده و مرتب کنید. برای گروه بندی خطوط به یک شی واحد ، آنها را انتخاب کرده و بر روی گزینه "object" در بالای صفحه کلیک کرده و سپس "گروه" را انتخاب کنید.
خطوط گروه بندی در Illustrator
افزودن رنگ در Illustrator
در مرحله بعد ، شما در حال بردار کردن قلم های خود خواهید بود. تمام متن خود را با نگه داشتن کلید shift انتخاب کنید. سپس بر روی صفحه اصلی خود بر روی "تایپ" و سپس گزینه "ایجاد رئوس مطالب" کلیک کنید. اگر در هر زمان می خواهید به عقب برگردید فقط بر روی "دستور" + "z" کلیک کنید یا اگر از کامپیوتر استفاده می کنید به جای کلید فرمان از "Ctrl" استفاده کنید.
همه عناصر خود را تراز کنید ، همه چیز را بر روی آرم خود انتخاب کنید و روی ابزار align خود کلیک کنید.
تراز کردن عناصر در Illustrator
تقریباً تمام شد! بر روی "پرونده" ، "save as" کلیک کنید و مکان ها و قالب ها را انتخاب کنید. همیشه طرح اصلی خود را با فرمت Ai ذخیره کنید و برای به اشتراک گذاری آسان ، فرمت دوم ، به احتمال زیاد PDF را داشته باشید. همچنین می توانید برای دریافت فایل PNG یا JPEG روی گزینه های "Export as" کلیک کنید.
آرم نهایی
قیمت گذاری این سازندگان آرم را مقایسه کنید
اشتراک Placeit به شما امکان دسترسی نامحدود به همه مدلهای سازنده Placeit ، الگوهای طراحی و سازندگان فیلم و همچنین سازنده لوگوی نیمی از این محصول را می دهد تا نه تنها آرم خود را بسازید بلکه به طراحی ، محصولات و برندهای خود نیز مانند یک حرفه ای تبلیغ کنید. به راحتی با این اشتراک یک آرم برای نام تجاری خود ایجاد کنید و از هر رایانه ، رایانه لوحی و حتی از طریق تلفن خود از این ابزار استفاده کنید!

از طرف دیگر ، اگر به مهارت ویرایش خود اطمینان دارید می توانید به کل قیمت گذاری Adobe مجموعه نگاهی بیندازید تا این نرم افزار را به طور همزمان روی رایانه خود دریافت کنید! از یک متخصص بپرسید تا بدانید کدام نسخه برای به روزرسانی نرم افزار رایانه شخصی یا Mac شما مناسب تر است.

بیایید نحوه طراحی یک آرم را ببندیم
مهمترین چیزی که باید در نظر بگیرید این است که برای شروع برند خود به یک آرم احتیاج دارید. بنابراین شاید با این ابزارها بازی کنید یا سایتهای دیگر را امتحان کنید و گزینه ای را انتخاب کنید که برای نیازهای شما مناسب تر باشد. تنها چیزی که می توانیم در مورد Placeit بگوییم این است که این گزینه برای آنهایی است که به دنبال چیزی آسان ، مقرون به صرفه و سریع هستند اما هنوز به یک آرم با کیفیت و حرفه ای احتیاج دارند. به همین دلیل است که لوگوی سازنده Placeit همیشه ایده خوبی است.https://maktabtv.com/Courses/logo-design/

طراحی آرم مستر شده است؟ بیاموزید که چگونه یک وب سایت بسازید.

  • ۹۸/۰۹/۱۶
  • mh ha

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی